Saturday, 17 July 2010
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia: The Two Thrones este un calculator de acţiune-aventură şi joc video dezvoltat şi publicat de Ubisoft Montreal. A fost lansat în decembrie 2005, în America de Nord pentru Xbox, PC, PlayStation 2, şi Nintendo GameCube. Acesta a fost portat pe PlayStation Portable şi [Wii 1], sub titlul Prince of Persia: Rival Swords cu versiunea de Wii utilizând funcţionalitatea motion-sensing de controlor sale.
În urma Warrior Within, Two Thrones este capitolul de închidere în Nisipurile de Saga timpului.
După evenimentele din jocul precedent, Prince (vocea lui Yuri Lowenthal) şi revenirea Kaileena la Babilon. Ca navei Prince's se apropie de ţărmuri ale oraşului, el elimină medalion din chestplate său şi-l picături în mare. La întoarcerea la Babilon, el este îngrozit să constate că oraşul este în curs de devastată de război. navei sale este atacat si el si Kaileena sunt aruncate peste bord, cu Kaileena luat prizonier după derivă pe uscat. Apoi încearcă să salveze Kaileena, dar în cele din urmă, constată vizir încă în viaţă, şi o dată îl găseşte, vizir Kaileena ucide cu pumnalul de timp, care conţine The Sands of Time acum, şi după aceasta, el însuşi vizir impales cu pumnal, făcându-l nemuritor. Printul devine, de asemenea, afectate, având o armă cunoscut ca un Daggertail încorporat în pielea lui, cu Nisipurile de infectarea plăgilor.
Ca Printul calatoreste prin oraş încă o dată să-l omoare pe vizir, el îşi dă seama că, prin acceptarea Kaileena din Insula Timpului, niciodată evenimentele din The Sands of Time s-a întâmplat, prin urmare, el nu a ucis vizir. El, de asemenea, constată că Sands of Time au afectat mintea lui. El a fost, în esenţă, împărţită în două personalităţi: una care, în cea mai mare parte, se străduieşte să facă bine, deşi este alimentat de răzbunare, iar prinţul Dark (vocea lui Rick Miller), manifestată printr-o voce internă care vorbeste la Prince. Dark Prince este un crud şi arogant fiind, care pe tot parcursul jocului, încercările de a convinge Printul că sunt aceeaşi persoană, şi că prinţul trebuie să se străduiască să servească doar el însuşi, folosind răzbunarea Prince's ca un catalizator pentru emotiile altele. În timp ce caută pentru vizir, prinţul se confruntă cu Farah (vocea lui Helen King), care nu-l amintesc, şi este surprins de faptul că prinţul ştie numele ei. Prinţul în cele din urmă începe să ignore Dark Prince, incepand de a lupta pentru suferinţele poporului său. În cazul în care Prinţul îşi descoperă în sfîrşit vizir, el aruncă Printul într-o bine, în cazul în care locuirea Dark Prince incearca sa preia controlul. Prinţul găseşte în cele din urmă corpul tatălui său mort, şi acceptă consecinţele a ceea ce el a făcut, prin urmare, reducerea la tăcere Dark Prince temporar.
Tronurile Două combină explorare şi luptă. Ambele elemente facă uz de capacitatea acrobatice Prinţul şi agilitate. În mare parte din joc, jucătorul trebuie să încerce să traverseze palat rulând peste ziduri, crescătoare sau descrescătoare evidente sărind înainte şi înapoi între pereţi, evitând capcane, alpinism structurile şi nervos de la platforma de la platforma, ceea ce în alte tipuri de bine-timed obiecte de salturi, rezolvarea puzzle-uri, şi folosind descoperit la progresul.
În timpul luptei, multe dintre miscarile acelaşi vitale pentru jucător în alte situaţii pot fi puse de a utiliza pentru a birui duşmani. Un exemplu este capacitatea de a se redresa Prinţul de pe pereţi în scopul de a lovi decisiv duşmani. Jucătorul, în general, atacurile inamicilor şi blocuri folosind o sabie, cu toate că alte obiecte / factori, cum ar fi Dagger Timpului şi abilităţile sale timp de control se dovedesc în cele din urmă să fie critic la victorie.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment